De reis van mijn leven

Omdat ik er in geloof.. … dat het goed is om een idee te hebben wie je voor je hebt zitten wanneer je bij mij langs wilt komen jouw eigen mooie zelf. Niet zozeer om nou te vertellen hoe zwaar ik het heb gehad, blablabla, nee, we hebben allemaal onze wonden...